Mysdag

Hej bloggen! Jag är hemma och tittar på Ratatouille, en riktigt bra rue faktiskt. Till den så käkar jag tårta och har raderat typ 500 bilder från datorn, snacka om soft, har bara 50 ''fina'' kvar typ. Igår så var jag hemma hos min kompis på födelsedagsmiddag, det var riktigt mysigt. Vi åt god mat och hade allmänt trevligt. Idag så träffade jag min storebror och hans dotter som är så himla söt! Kom hem för några timmar sen och sminkade min syster och fixade hennes hår, hon ska iväg någonstans. Nu har jag inga direkta planer för kvällen, skulle ha träffat Minna men så verkar det inte bli, kanske hyr film och stannar hemma ikväll istället.
Vi hörs
.
Ha ha, spegeleffekt

Mina kommentarer

Kommentera modettys inlägg här:

Namn:
Stammis?

Mail: (Visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0