My friend Emla

Hejsan svejsan! Jag har varit uppe sedan 06.15 typ för att sätta på emla-plåster. Jag ska iväg och ta min andra spruta gardasil och jag har världens sprutfobi så jag tar bedövningsplåster för att inte känna av den. Förra gången jag tog sprutan så fick jag blodtrycksfall och höll på att svimma, så jag har inte direkt några posetiva minnen heller. Men nog pratat om det. Idag så börjar jag vid halv nio, men jag kommer kanske lite sent eftersom det är då jag ska ta sprutan. Det är en rätt lång dag i skolan men jag har håltimme mitt på dagen så det blir kanske lite softare, jag måste ändå sitta och plugga, jag har franskaprov på onsdag och jag måste kötta nu de två sista dagarna innan provet.

Mina kommentarer

Kommentera modettys inlägg här:

Namn:
Stammis?

Mail: (Visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0