Fresh start

Hola Amigos!
Jag heter Josefine och jag har bloggat på den här bloggen förut, men jag bytte till några andra för att sedan byta tillbaka hit.
Idag har jag iallafall varit i skolan, inget kul hände där direkt. Efter skolan så stannade jag kvar ett tag med några från klassen. När B-klassen slutade så stannade jag kvar med min fina vän Minna, och vi tog galet mycket bilder och köpte chips och glass. Nu är jag hemma sen ett bra tag och ska plugga lite. Måste göra läsloggar till engelskan och plugga lite franska och kanske sticka lite, ha ha. Imorgon ska jag fira min finfina lillebror och sedan åka iväg till en kompis som fyllt 16. Måste köpa någon present till henne också, kommer bara inte på vad jag ska köpa. Men men, det löser sig.
dagens facelook
Adios Amigos!

Mina kommentarer

Kommentera modettys inlägg här:

Namn:
Stammis?

Mail: (Visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0